środa, 5 sierpnia 2015

Pierwsza z dwóch :-)

Pierwsza kartka przygotowana jako inspiracja dla Cherry Craft w związku z nowym wyzwaniem, na które serdecznie zapraszam. W tym miesiącu łatwo miło i przyjemnie. Po szczegóły zapraszam  TU :-)







Zrobiłam dwie kartki baardzo podobne, do których inspiracją była kartka ślubna Kartkulca :-)
To jest taki mój lift Ewinej ślicznej pracy :-)

Zajrzyjcie do następnego posta - która Wam się bardziej podoba????

 Papiery z Lemoncraft więc pracę posyłam na:

Sierpniowy Piatek z Fanami - August Fan Friday 
















Ze sklepu Cherry Craft wykorzystałam:






7 komentarzy:

  1. Śliczne stroje ślubne , delikatnie ukwiecone :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, zrobiłaś to fantastycznie!!! Rewelacyjnie wmontowałaś tekturki i przepięknie ją ukwieciłaś, no i jeszcze ta boska suknia - całość jest cudownie elegancka, romantyczna, zwiewna - jestem pełna zachwytu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam obie piękne i trudno wybrać która bardziej mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie cudne ale ta bardziej mi się podoba - suknia piekna

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Doskonale to wymyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie sa doskonałe, nie da rady wybrać :-D

    OdpowiedzUsuń