piątek, 3 stycznia 2014

Kartka w kolorze ciemnej i białej czekolady

Kartka miała być dla mężczyzny. 

Przy okazji wyzwania na blogu Artimeno:  Wyzwanie #20 - Słodko mi!  podpasowały mi kolory czekoladowe :-) i tam też pracę zgłaszam.

Powstała z papieru UHK Gallery  Sklepu Cynamonowe Latte na kremowej bazie, potuszowane Distress w kolorze brązu. Rower pochodzi z "Wycinanki" pokolorowany tym samym tuszem co papier.





 Kartka w komplecie z pudełkiem - niestety zdjęcia robione przy świetle sztucznym :-(


A czekoladę jadła bym co dzień :-)


3 komentarze:

  1. Piękny komplet - czekoladowe kolorki super się komponują....a motyw z kluczykiem wewnątrz kartki bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, podoba mi się "bukiet" ze wstążek z różyczką:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, klimatyczny komplet. Podoba mi się też wykończenie wnętrza i ten kluczyk, o rowerze nawet nie wspominam :)

    OdpowiedzUsuń