niedziela, 12 stycznia 2014

Kartka urodzinowa dla miłośniczki Monster High

Dziś kartka z okazji 8 urodzin dziewczynki, która lubi bawić się lalkami Monster High.
Użyłam czarnego kartonu z "Rapakivi" różowego: Continuum - w kratkę i turkusowego: Turkusowa kropkoidalność. Oba papiery z Galerii Rae.
W środku gwiazdki grzechoczą ochoczo szklane kulki :-)
Mam nadzieję że udało mi się oddać choć troszkę klimat tematu :-).
Moja córka była zachwycona.
Kartkę posyłam na:

Wyzwanie #61 - Dla dziecka w scrapgang

 




 Do kompletu jest pudełko 

 

6 komentarzy:

  1. Kartka jest 100 razy ładniejsza niż na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, rewelacja! Najładniejsza monster high jaka widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, bardzo oryginalna :) Super pomysł na umieszczenie shaker boxa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa! Boska jest, uwielbiam Monster High!
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebiegłam Twojego bloga od poczatku aż dotąd. Ale TU sie dzieje! Cudnie, kolorowo, pomysłowo. Gdybym spać nie szła to jak narkoman oglądałabym dalej...i na pewno jutro to zrobie, aż pozaglądam w każdego posta!!! Cudne miejsce! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń